"Hjundai" planira da do 2025. godine smanji prosečnu potrošnju goriva u svojim modelima na 4,7 litara na sto kilometara vožnje. Postavljen zadatak nije jednostavan, ali smo uvereni da ga možemo rešiti. Kako su istakli inženjeri kompanije, "Hjundai" za postizanje tog cilja ima sve neophodne tehnologije - direktno ubrizgavanje goriva, turboupumpavanje, tradicionalne i priključene hibride, superlake materijale i aerodinamični proveren dizajn. Prvi hibridni "hjundai" će se na americkom tržištu pojaviti 2011. godine, a predstavljaće hibridnu verziju sedana "sonata". Prosečna potrošnja goriva u automobilima prodatim u SAD 2008. godine iznosila je 7,6 litara na sto kilometara vožnje.
"Hjundai" planira da do 2025. godine smanji prosečnu potrošnju goriva u svojim modelima na 4,7 litara na sto kilometara vožnje.
"Postavljen zadatak nije jednostavan, ali smo uvereni da ga možemo rešiti", izjavio je direktor severnoameričke podružnice "Hjundaija", Džon Krafčik.
Kako su istakli inženjeri kompanije, "Hjundai" za postizanje tog cilja ima sve neophodne tehnologije - direktno ubrizgavanje goriva, turboupumpavanje, tradicionalne i priključene hibride, superlake materijale i aerodinamični proveren dizajn.
Prvi hibridni "hjundai" će se na americkom tržištu pojaviti 2011. godine, a predstavljaće hibridnu verziju sedana "sonata".
Prosečna potrošnja goriva u automobilima prodatim u SAD 2008. godine iznosila je 7,6 litara na sto kilometara vožnje.